M&J Kappers

Huisregels M&J Kappers


Te laat komen
Bij het te laat verschijnen op een afspraak loop je het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid, of zelfs moet worden geannuleerd wegens het ontstane tijdsgebrek. Dit kan natuurlijk een keer voorkomen. Gebeurt dit echter herhaaldelijk dan zijn wij genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Niet nakomen van een afspraak
Wanneer je een afspraak niet kunt nakomen, verzoeken we je dit uiterlijk 24 uur van tevoren aan ons te melden. Op die manier kunnen wij kijken of wij de verloren tijd alsnog kunnen opvullen met een andere behandeling. Zeg je de afspraak niet, of niet tijdig af, dan zal de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Dat is natuurlijk niet leuk maar wij rekenen op je begrip omdat ons team op de voor jou gereserveerde tijd klaar stond.

Garantie
Wij geven je een garantie van 14 dagen. Kleurgarantie alleen bij gebruik van de juiste producten en is niet van toepassing op andere wensen zoals een andere keuze van kleur.

Ben je niet tevreden over jouw kleur of kapsel? Neem dan binnen 14 dagen contact op met de salon dan plannen we graag een service afspraak in. We maken jouw kleur of kapsel dan zonder extra kosten helemaal naar wens. 

Kleding
Wij zijn niet aansprakelijk als er tijdens een behandeling verf terecht komt op je kleding. Kostbare kleding dragen tijdens een behandeling is ten aller tijde op eigen risico.

Persoonlijke spullen
M&J Kappers is op geen enkele wijze aansprakelijk voor spullen die kwijt raken. Let ten alle tijde op je eigendommen of zorg ervoor dat je geen kostbare spullen meeneemt tijdens de behandeling.

Hygiëne
In verband met ons hygiëneprotocol knippen wij  uitsluitend in schoongewassen haar, je kunt je haar thuis wassen vlak voor bezoek aan de kapsalon of hier in de kapsalon laten wassen, daarvoor rekenen wij een meerprijs.